PIAF a 2 vítězné „zářezy“ pro Eko-kom
PIAF Awards existuje již od roku 2010 a jejím cílem je upozorňovat na jedinečné projekty v oblasti reklamy a kreativního marketingu. V rámci ocenění se tedy většinou střídají zvučná reklamní jména a letos tomu nebylo jinak.
Zdroj: Samosebou.cz
Reklamní agentura Havas vyhrála dvě stříbrné ceny za kampaň vytvořenou pro Eko-kom (Samosebou.cz).
Velkou radost jsme oslavili ve Veletržním paláci, kde se celé udílení odehrávalo 25. 5. 2017. Zabodovali jsme v kategoriích STATE AND PUBLIC INSTITUTIONS a FLASH IMPACT s TV spotem V odpadcích v podpatcích. Na samosebou.cz si můžete připomenout a vychutnat všechny spoty situačních komedií spolu s námi.
Zdroj: Samosebou.cz
V kategorii Flash Impact, tedy Bleskový zásah, odborná porota hodnotila především schopnost zaujmout diváka, výstižnost významové a vizuální zkratky a relevanci zacílení.
Kategorie State and Public Institutions (Státní a veřejné instituce) je pak kategorií, která může být takovým reklamním kreativním oříškem. Reklama zadávaná státem pro státní instituce a subjekty totiž s sebou nese zodpovědnost a značná omezení, i proto získat tuhle cenu, tedy vědomí, že se to povedlo, navíc s humorem, je opravdový reklamní kumšt!
Zdroj: Samosebou.cz
Jsme rádi, že máme dvě ceny, které dokazují, že to, co děláme, má smysl!
Zdroj: Samosebou.cz
Mimochodem, na porotce si můžete zahrát i vy, protože i váš hlas nás zajímá! Vyhrál by i u vás vítězný spot?